Estrenem política ambiental

PENSAMENT GLOBAL, ACTUACIÓ LOCAL

Des del Càmping Terra Alta creiem en la importància de respectar el medi ambient i de minimitzar els impactes de les activitats humanes sobre aquest per tal de millorar les possibilitats de supervivència de les generacions futures. Per això, hem redactat i estem complint una política medioambiental concreta, però a més, ens agradaria fer-vos-en partícips donant-vos uns consells:

Ens trobem envoltats de bosc i conreus en una zona de secà, aneu molt amb compte amb les burilles de cigarreta!!

Disposem de contenidors de vidre, envasos, paper i cartró, matèria orgànica i rebuig. Ajudeu-nos a mantindre buit el de rebuig!!

L’aigua és un bé escàs i cada cop plou menys, utilitzem la justa!!

Disposem de depuradora per oxidació, és a dir, on gran quantitat de microorganismes s’encarreguen de degradar la metèria orgància. Per tant, aneu amb compte amb el que tireu al WC: llexius, olis de fregir, etc.

Al món rural, som molt conscients dels impactes de la producció d’energia, us encoratgem a reduir el seu consum, aquí i a tot arreu!!

Ens trobem en un entorn totalment natural, tenim uns veïns molt especials, conills, raboses i fins i tot, porcs senglars. Respectem-los no fent massa soroll i limitant la contaminació lumínica!!

El camí fins al poble és una passejada us recomanem que el feu a peu: menys emissions i més tranqui·litat!!

Podeu aprofitar el viatge de tornada per emportar-vos productes de la zona d’aquesta manera reduim el consum de combustibles fòssils, d’emissions i contribuim a conservar el medi ambient i el paisatge de la Terra Alta.